Home » לחבר בין אנשים להזדמנויות

לחבר בין אנשים להזדמנויות

על ידי יפעת ליבוביץ

אחד מעשרת המפתחות שלי להצלחה מדבר על ניצול משאבים.

לכל אחד מאיתנו יש יכולות שלא קשורות ללימודים הרשמיים שלמדנו או לעבודה שאנחנו עושים, ולא תמיד אנחנו יודעים לנצל את היכולות האלה לטובת המטרות שלנו. אנחנו די עסוקים בלעשות את מה שאנחנו רגילים לעשות – לקום בבוקר, לעבוד במה שאנחנו עובדים ולהעביר את הימים כמו שאנחנו רגילים להעביר אותם.

אנחנו גם לא תמיד שמים לב למשאבים שיש לאנשים מסביבנו ולכן לרוב אנחנו בכלל לא בכיוון של לראות איך אפשר לרתום את הסביבה שלנו לטובת השגת המטרות והגשמת החלומות שלנו (ואני לא מדברת על כך שכמובן שכשאנחנו רותמים את הסביבה חשוב שנדאג שזה יהיה WIN WIN  לשני הצדדים).

משאבים הם לא רק יכולות. הם יכולים להיות אנשי קשר, ציוד, מעמד, תחביבים… כל מה שיש למישהו ובטח ובטח שיש לנו, שיכול לעזור לנו להתקדם לעבר המטרות שלנו זה למעשה משאב. גם בארטר יכול להיחשב בצורה מסויימת לניצול משאבים. שני אנשים שמנצלים בחיוב זה את יכולתו של האחר לטובת מטרה מסויימת או משהו שהם צריכים זה בהחלט ניצול משאבים.

דוגמא נוספת שאני יכולה לחשוב עליה כעל ניצול משאבים היא האהבה שלי לאירוח. מדי פעם אני עורכת בביתי ערב שבו אני מאפשרת ליזמים / מרצים וכו', להיחשף ולחשוף את עשייתם בפני מכרים שאני מזמינה, שמעוניינים לחוות ערב כייפי בחברה טובה ולקבל המון ערך.

בחמש עשרה השנים האחרונות אני עוסקת בעיקר בליווי עסקי, אימון, שיווק, הנחיית סדנאות להגשמת מטרות והצמחת העסק שלנו. במקביל, שמתי לב שהרבה אנשים סומכים עלי וסומכים על ההמלצות שלי כי יודעים שאני לא סתם ממליצה, ושאני מחברת שוב ושוב ושוב בין אנשים ליזמים. כלומר, היכולת שלי להתחבר לאנשים, הבטחון בי והקשרים שלי עם אנשי מפתח שונים, חברו להם יחדיו, ולמעשה עשיתי באופן טבעי את מה שעכשיו הפך למיזם שיש לו שם – "חיבור הזדמנויות ויזמים", וזו עוד דוגמה מצויינת, אגב, לניצול משאבים.

במסגרת המיזם שלי, רשימת האנשים שרוצים שאיידע אותם על כל מיני הזדמנויות כלכליות שמגיעות אלי הולכת וגדלה. מעבר לכך יש כאלה שפונים אלי בחיפוש אחר משקיע או בחיפוש עבודה מסויימת וזה ממש נפלא כי מעבר לכך שאני מממשת את היכולות שלי רותמת אותן לטובת הצמיחה האישית שלי, יש גם סיפוק גדול מהידיעה שאני עוזרת, בוודאי כשהחיבורים מצליחים.

אם בא לכם גם להיכנס לרשימת המוזמנים / המקושרים / המרצים / המחפשים השקעות טובות, אתם יותר ממוזמנים להתקשר אלי 🙂

לחבר בין אנשים להזדמנויות

ואילו יכולות יש לכם שאתם יכולים לנצל לטובת הצמיחה האישית שלכם?

 

בטח תאהבו גם את זה:

שאלות? חוויות מהמתכון? אשמח לשמוע מכם כאן

דילוג לתוכן