Home » לומדות להשקיע – מרחב צמיחה לנשים בשלות להשקעות

לומדות להשקיע – מרחב צמיחה לנשים בשלות להשקעות

על ידי יפעת ליבוביץ

לפני 8 חודשים הקמנו, אורית נחתומי גורדון ואני, קבוצה לנשים שרוצות ללמוד על השקעות ונדל"ן, שרוצות להיחשף למיזמים שווים והזדמנויות מצויינות להשקעה, וכל זה במרחב נעים, בטוח, אותנטי, שנותן את התשובות לכל השאלות הכי בסיסיות למי שרוצה להבין קצת יותר בעולם הזה , להשקיע את כספה בחכמה ולחגוג את החיים.

הקבוצה התחילה עם כמה נשים בודדות ונכון להיום יש בה למעלה מ- 70 נשים שחלקן מגיעות בכל שבוע למפגש השבועי שאנחנו מקיימות בזום, בכל פעם בנושא אחר. אנחנו מדברות על מיומנויות שנדרשות למשקיעות, כללי עשי ואל תעשי שראוי לדעת עליהם, אנחנו מדברות המון על המיינדסט והאנרגיות שלנו בהשקעות, אנחנו מביאות מקרי בוחן ומנתחות אותם, אנחנו מציגות פרוייקטים מעניינים, אנחנו משתפות בחוויות מרכישות / טעויות / הצלחות, אנחנו מדברות על תחזוקת נכסים, איך מגיעים לפרוטפוליו של נכסים, אנחנו מדברות על אסטרטגיות השקעה ואנחנו עונות על כל השאלות שעולות מהמשתתפות. כל הטוב הזה נעשה מתוך תחושת שליחות לסייע ולעזור לנשים להתקדם ולצלול לתוך עולם מרתק שיאפשר להן לחגוג את החיים, עולם שעדיין נתפס היום כיותר גברי, וכמובן שהמפגשים הם ללא תשלום.

אין לנו יום קבוע למפגש – אנחנו ספונטניות ומשמרות את אחת המיומנויות המשמעותיות למשקיעות – גמישות מחשבתית. לפעמים אנחנו מעלות את נושאי המפגש, לפעמים המשתתפות מבקשות לדבר על משהו מסויים ולעיתים אנחנו גם מארחות מומחים בתחומם שרלוונטים למשקיעות ויכולים לתרום לכולנו מנסיונם ומהידע שלהם.

אם בא לך להצטרף ולהכיר אותנו ועוד נשים שרוצות לחגוג את החיים במרחב הכי כייפי ותומך שיש, את מוזמנת לשלוח לי ווטסאפ ל – 0543148330 ואצרף אותך בשמחה לקבוצה.

נשתמע <3

בטח תאהבו גם את זה:

שאלות? חוויות מהמתכון? אשמח לשמוע מכם כאן

דילוג לתוכן